Vuoden paras tarjous palkituista ilmanpuhdistimista ALENNUKSIIN

Tuotteen korjauspolitiikka: Mitä tapahtuu, jos tuote on rikki?

Päivitetty 7 päivää sitten

Jos sinulla on ongelmia tuotteesi kanssa, tarkista ensin, voitko ratkaista ongelman itse. Useimmat ongelmat ratkeavat muutamalla helpolla toimenpiteellä, jotka löydät tukikeskuksestamme.

Jos ongelma jatkuu, täytäthän vikailmoituslomakkeemme täällä: https://coway.fi/vikailmoitus/

Asiakaspalvelumme vastaa seitsemän arkipäivän kuluessa. Jos tuote täytyy lähettää huoltoon, voit tilata Cowaylta valmiiksi maksetun lähetystarran ja lähettää tuotteen meil

Huoltohenkilömme tutkii tuotteen, korjaa sen ja lähettää takaisin. Jos tuotetta ei voida korjata, lähetämme uuden tai kunnostetun tuotteen.

Älä missään olosuhteissa yritä korjata tuotettasi itse. Ota aina yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi apua.

Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä.

Puhumme vain ruotsia ja englantia.