Miten voimme auttaa?
Meidän asiamme
Miten Coway toimii koronapandemian aikana?
General FAQ
Tutustu seuraaviin vianetsintävaiheisiin/-ehdotuksiin, ennen kuin yrität käyttää IoCare-sovellusta tai yhdistää sen uudelleen.
Jos noudatat kaikkia alla olevia ohjeita, sinulla ei pitäisi olla mitään ongelmia yhteyden muodostamisessa yksikköön.
Vinkki: Lue määrityksen aikana näytölle tulevat IoCare-sovelluksen ohjeet, jos siirryt seuraavaan näyttöön noudattamatta näytön ohjeita (esimerkiksi et odota äänimerkkiä), sillä se voi keskeyttää prosessin.
Vianmääritys:
Nollaa tiedonsiirtosiru irrottamalla Airmega verkkovirrasta 5 minuutiksi.
Sulje kaikki puhelimesi/tablettisi taustasovellukset.
Tarkista verkkosalasanasi uudelleen. Verkkosalasanassa ei saa olla erikoismerkkejä. Yritä lisäksi rajata verkkosi (wifi) salasana 24 merkkiin.
Varmista, että kotiverkossa on erilliset SSID:t (verkkonimet) 2,4:n ja 5 GHz:n verkoille. Sinun on muodostettava yhteys 2,4 GHZ:n verkkoon.
Varmista, että Airmega on lähempänä reititintäsi.
Sammuta ja käynnistä puhelimesi/tablettisi (sammuta ja käynnistä – älä vain käynnistä uudelleen).
Kun yrität muodostaa laiteparia, kytke mobiilidata pois päältä ja käytä vain WiFi-verkkoa. Joskus mobiilidata voi keskeyttää pariksi yhdistämisprosessin
Käynnistä IoCare-sovellus ja noudata WiFi:n määritysohjeita.
Jos ongelma jatkuu, anna alla pyydetyt tiedot, jotta voimme auttaa sinua paremmin:
Airmegan sarjanumero:
Reitittimen/ liityntäpisteen merkki/malli:
Puhelimen/tabletin merkki ja malli
Puhelimen/tabletin käyttöjärjestelmäversio:
Liitä mukaan video/kuvakaappaus virheestä/ongelmasta.
Ota meihin yhteyttä ([email protected]), jos sinulla on kysyttävää, tai soita meille numeroon +46 171 66 33 00 klo 7.00–20.00 CST, ma–pe.
Tarkista, onko Coway Airmega kytketty päälle ja palaako WiFi-merkkivalo.
Huomautus: Jos WiFi-merkkivalo vilkkuu, Internet-verkossasi saattaa olla ongelma. Varmista, että reititin on kytketty päälle ja että voit käyttää internetiä WiFi-yhteyden kautta.
Mobiilisovelluksen ja puhdistimen välillä voi olla viive verkon kunnosta johtuen.
Yritä uudelleen tai käynnistä mobiilisovellus uudelleen pakotetun lopettamisen jälkeen.
COVID-19 usein kysytyt kysymykset
Haluaisin puhua suuremman oston tekemisestä. Miten teen sen?
Vastaus: Voit vapaasti lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Miten Coway toimii Covid-19:ssä?
Vastaus: Saamamme suuren tilausvolyymin vuoksi toteutamme lisätoimenpiteitä oikean toimituksen varmistamiseksi. Samalla Coway varmistaa, että tiimin jäsenet harjoittelevat sosiaalista etäisyyttä ja pitävät puhtaat työympäristöt tehtäviään suorittaessaan.
Noudata jälleenmyyjän palautuskäytäntöä.
Jos olet ostanut tuotteesi joltakin jälleenmyyjältämme, sinun tulee käsitellä kaikki tuotteeseen liittyvät ongelmat ja valitukset heidän kanssaan.
Noudata jälleenmyyjäsi hyvityskäytäntöjä.
Voit ostaa tuotteitamme vain luotettujen jälleenmyyjiemme kautta
Airmega FAQ
Ilmaisin voidaan asettaa epäherkäksi.
Säädä ilmaisin herkälle tai oletustason asetukselle.
Voi olla aika vaihtaa suodatin.
Tarkista suodattimen puhdistus- ja vaihtoaikataulu.
Puhdista tai vaihda suodatin tarpeen mukaan.
Linssissä saattaa olla pölyä.
Pyyhi linssi puhtaalla, pehmeällä kankaalla pölyn poistamiseksi.
Voi olla aika vaihtaa suodatin.
Tarkista puhdistuksen ja suodattimien vaihdon aikataulu.
Puhdista tai vaihda suodatin tarpeen mukaan.
Näyttö ei ehkä ole päällä.
Tarkista, että näyttö on päällä ja valitse näytöstä haluamasi ilmamäärä.
Virtajohtoa ei ehkä ole kytketty. Varmista, että virtajohto on kytketty.
Näyttö saattaa olla pois päältä. Voit tarkistaa näytön painamalla virtapainiketta. Kun näyttö on päällä, se syttyy. Valitse haluamasi toiminto näytöstä.
Virta voi olla poissa kodistasi. Varmista, että virta on päällä. Coway Airmega ei toimi ilman sähköä.
Etukansi voi olla löysällä. Tarkista, että kansi on kunnolla kiinni. Coway Airmega ei toimi, ellei etukansi ole kunnolla kiinni.
Sinun on ehkä otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.
IoCare App
Tarkista, onko Coway Airmega kytketty päälle ja palaako WiFi-merkkivalo.
Huomautus: Jos WiFi-merkkivalo vilkkuu, Internet-verkossasi saattaa olla ongelma. Varmista, että reititin on kytketty päälle ja että voit käyttää internetiä WiFi-yhteyden kautta.
Mobiilisovelluksen ja puhdistimen välillä voi olla viive verkon kunnosta johtuen. Yritä uudelleen tai käynnistä mobiilisovellus uudelleen pakotetun lopettamisen jälkeen.
Tarkista, onko WiFi-reitittimesi yhteensopiva Coway Airmegan kanssa.
Coway Airmega käyttää WiFi-yhteyttä Internetiin ja käyttää vain 2,4 GHz:n taajuusaluetta. WiFi-tiedonsiirrossa käytetään yleensä kahta taajuusaluetta: 2,4 ja 5 GHz. Monet nykyaikaiset reitittimet tukevat molempia taajuusalueita.
Näin tiedät, onko langaton reititin kaksitaajuinen:
Tarkista WiFi-verkon nimet (SSID:t). WiFi-reitittimesi saattaa olla määritetty kahteen verkkoon, joiden nimet ilmaisevat 2,4:n ja 5 GHz:n taajuusaluetta. Tämä vahvistaisi, että sinulla on kaksikaistainen reititin.
On myös mahdollista, että reititin voi olla kaksikaistainen reititin, joka on tällä hetkellä asetettu lähettämään vain yhdellä kaistalla. Jos kaksikaistainen reitittimesi on asetettu lähettämään 5 GHz:n taajuudella, aseta reitittimesi lähettämään molemmilla kaistoilla tai vain 2,4 GHz:n taajuudella ja yritä yhdistää Coway Airmega uudelleen.
Jos reitittimesi on vain 5 GHz:n kaistan reititin, Coway Airmegaasi ei voi yhdistää reitittimeen.
Jos käytät toimistosi sisäistä suojattua verkkoa, Coway Airmegaasi ei ehkä ole yhdistetty reitittimeen.
Tarkista, palaako Coway Airmegasi WiFi-merkkivalo.
Tarkista, palaako Airmegasi WiFi-merkkivalo.
Tarkista, että Airmega on kytketty päälle ja että WiFi-merkkivalo palaa.
Huomautus: Voit säätää Airmegan anturin herkkyyttä. Katso ohjeet omistajan käsikirjasta.
Tarkista, onko toinen käyttäjä vaihtanut tuotteen ajastinta tai ajastinta.
Tarkista, onko hakemuksessasi määrittämäsi aikavyöhyke oikea.
Huomaa, että ajastin nollautuu aina, jos sammutat Coway Airmegan.
Joo! Voit yksinkertaisesti lisätä tuotteet sovellukseen.
Joo! Sinun on ladattava sovellus kaikkiin älypuhelimiin ja kirjauduttava sisään samoilla käyttäjätiedoilla.
Jos käytät samaa SSID:tä ja salasanaa uudelle reitittimelle, sinun ei tarvitse muodostaa pariliitosta Airmegaa uudelleen.
Jos käytät toista SSID-tunnusta ja/tai salasanaa uudelle reitittimelle, poista nykyiset ilmanpuhdistimet sovelluksestasi ja yhdistä ilmanpuhdistimet uudelleen sovellukseesi noudattamalla pariliitosvaiheita.
Tarkista, onko Wi-Fi-reitittimesi päällä.
Katso alempana Wi-Fi-nimien luetteloa.
Käynnistä Wi-Fi-reititin uudelleen.
Reitittimen uudelleenkäynnistäminen voi olla hyödyllistä useiden Wi-Fi-ongelmien korjaamisessa.
Tärkeää: Et voi käyttää Internetiä ennen kuin reititin on käynnistynyt uudelleen.
Voit käynnistää reitittimen uudelleen seuraavasti:
Irrota reitittimen virta.
Odota 10 sekuntia ja yhdistä sitten reititin uudelleen.
Odota muutama minuutti tai kunnes näet kiinteän virran ja yhteyden merkkivalot.
Kun reitittimesi on käynnistynyt uudelleen, yritä yhdistää Airmega uudelleen Wi-Fi-verkkoosi.
Lisää vinkkejä Wi-Fi-reitittimestäsi:
Siirrä Airmega lähemmäs Wi-Fi-reititintä ja yritä uudelleen. Jos Airmega on liian kaukana Wi-Fi-reitittimestäsi, se voi olla ulottumattomissa.
Tarkista langattomat häiriöt. Langattomat häiriöt voivat johtua siitä, että talossa on useita Wi-Fi-laitteita, alueella on liikaa Wi-Fi-verkkoja tai jopa suuri metalliesine Airmegan ja reitittimen välissä.
Odota, kunnes kuulet melodian äänen, ja etsi Wi-Fi-verkon nimi Airmega 300S.
Tarkista, onko Airmega päällä.
Jos mikään merkkivalo ei pala, siirry toiseen pistorasiaan.
Skannaa viivakoodi uudelleen valossa.
Jos ongelma jatkuu, anna sovelluksen sarjanumero manuaalisesti.
Jos käytät iPhonea, siirry kohtaan Asetukset ja valitse Airmega-sovellus tarkistaaksesi, onko kameratila pois päältä.
Jos kameratila on pois päältä, vaihda tila pois päältä käyttöön ja yritä skannata viivakoodi uudelleen.
Ota yhteyttä Wi-Fi-reitittimesi asiakaspalveluun.
Takuu
Tämän rajoitetun takuun ehtojen mukaisesti Coway takaa, että tuotteen moottorissa ja elektroniikkaosissa ei ole valmistusvirheitä kahden vuoden ajan tuotteen alkuperäisestä vähittäisostohetkestä.
Lisätietoja saat käyttöoppaan takuuehtotiedoista.
Käyttöoppaat
Lataa käyttöopas täältä: AP-1019C Käyttöopas
Lataa käyttöopas täältä: Airmega 1515G Käyttöopas
Lataa käyttöopas täältä: AP-1220B Käyttöopas
Lataa käyttöopas täältä: APMS-0815C Käyttöopas
Lataa käyttöopas täältä: Airmega 250 Manual
Lataa käyttöopas täältä: Airmega Mighty Manual
Onko sinulla kysymyksiä?
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä
Puhumme vain ruotsia ja englantia.