Jos teet tilauksen Suomen kauppapaikkamme Coway.fi kautta, toimitus on mahdollista vain Suomen sisällä. Huomaa, että toimitamme myös Tanskaan ja Ruotsiin…
Kun tilauksesi on tehty ja käsitelty, saat vahvistussähköpostin, joka sisältää tilaustietosi. Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat erillisen toimitusvahvistussähköpostin, jossa…
Kun tilaus on tehty, emme valitettavasti voi tehdä siihen muutoksia. Jos kuitenkin tarvitset päivityksiä toimitusosoitteeseesi tai yhteystietoihisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme…
Voit peruuttaa tilauksesi sähköpostiin saamasi tilausvahvistuksen kautta. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]. Liitä mukaan tilausnumerosi ja peruutuksen syy…
Kun tilauksesi on käsitelty ja toimitettu kokonaan, lasku lähetetään tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lasku lähetetään maksukumppaniltamme Avardalta. Jos et ole…
Onko kulunut alle viikko tuotteen ostamisesta? Kuten muidenkin sähkölaitteiden kanssa, uudet tuotteet, kuten ilmanpuhdistimet, voivat aluksi päästää heikkoa hajua tuotteesta…
Kun vastaanotat uuden Coway-ilmanpuhdistimen, varmista seuraavat asiat ennen käyttöä: Noudattamalla näitä ohjeita varmistat, että Coway-ilmanpuhdistimesi toimii tehokkaasti ja tarjoaa odottamasi…
Suosittelemme usein asiakkaita asettamaan ilmanpuhdistimen AUTO- tai ECO-tilaan, sillä tämä mahdollistaa laitteen automaattisen ilmanlaadun tunnistuksen ja puhallinnopeuden säädön. Jos ilmanpuhdistin…
Hiukkasten (PM) ja haihtuvien orgaanisten yhdisteiden (VOC) huiput ilmanlaadussa ovat normaaleja ja yleensä väliaikaisia, jopa silloin kun ilmanlaatu on hyvä….
Puhumme vain ruotsia ja englantia.