Tarkista alla oleva video ohjeista IoCare-pariliitosprosessiin.
Noudata alla olevia ohjeita varmistaaksesi onnistuneen pariliitoksen. Huomaa, että on tärkeää lukea ja noudattaa sovelluksessa asennuksen aikana annettuja ohjeita. Ohjeiden ohittaminen (kuten odottaminen tiettyä signaalia) voi häiritä prosessia.
Vianetsintävaiheet:
- Laitteen nollaus:
- Irrota Airmega 5 minuutiksi nollataksesi viestintäsirun.
- Sulje taustalla olevat sovellukset:
- Sulje kaikki sovellukset, jotka ovat käynnissä puhelimessasi tai tabletissasi.
- Tarkista verkon salasana:
- WiFi-verkon salasanassa ei saa olla erikoismerkkejä.
- Jos salasana on pidempi kuin 24 merkkiä, lyhennä se 24 merkkiin tai lyhyemmäksi.
- Verkkoasetukset:
- Varmista, että lentotila on pois päältä.
- Ota mobiilidata ja WiFi-data käyttöön ja muodosta yhteys 2,4 GHz verkkoon.
- Jos kotiverkossasi on yhdistetty SSID (verkon nimi) sekä 2,4 että 5 GHz:lle, mene reitittimesi asetuksiin ja poista 5 GHz -verkko väliaikaisesti käytöstä pakottaaksesi yhteyden 2,4 GHz:iin.
- Laitteen sijoittaminen:
- Sijoita Airmega lähemmäs reititintä parantaaksesi yhteyttä.
- Käynnistä puhelin/tabletti uudelleen:
- Sammuta ja käynnistä laite (kunnollinen uudelleenkäynnistys, ei vain normaali käynnistys).
- Käytä IoCare-sovellusta:
- Käynnistä sovellus ja noudata WiFi-asennusohjeita.
- Noudata asennusohjeita:
- Klikkaa tästä saadaksesi yksityiskohtaisen ohjeen IoCare-sovelluksen asentamisesta Airmegan kanssa.
Jos ongelma jatkuu:
Lähetä seuraavat tiedot [email protected], jotta voimme auttaa sinua:
- Ostotiedot: tilausnumero.
- Airmegan sarjanumero: löytyy laitteen takaa.
- Reititin/Access point: Merkki ja malli.
- Puhelin/tabletti: Merkki ja malli.
- Käyttöjärjestelmän versio: Puhelimen/tabletin käyttöjärjestelmän versio.
- Vianetsintämateriaali: Liitä video tai kuvakaappaus virheestä.MAC-osoite: Löytyy laitteen alta, viivakoodin vierestä (esim. 00:0a:95:9d:68:16).
Tukitiimimme auttaa sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.