Vuoden paras tarjous palkituista ilmanpuhdistimista ALENNUKSIIN

Ongelmia IoCare-sovelluksen yhdistämisessä/pariliitoksessa?

Päivitetty 7 päivää sitten

Tarkista alla oleva video ohjeista IoCare-pariliitosprosessiin.

Noudata alla olevia ohjeita varmistaaksesi onnistuneen pariliitoksen. Huomaa, että on tärkeää lukea ja noudattaa sovelluksessa asennuksen aikana annettuja ohjeita. Ohjeiden ohittaminen (kuten odottaminen tiettyä signaalia) voi häiritä prosessia.

Vianetsintävaiheet:

  1. Laitteen nollaus:
    • Irrota Airmega 5 minuutiksi nollataksesi viestintäsirun.
  2. Sulje taustalla olevat sovellukset:
    • Sulje kaikki sovellukset, jotka ovat käynnissä puhelimessasi tai tabletissasi.
  3. Tarkista verkon salasana:
    • WiFi-verkon salasanassa ei saa olla erikoismerkkejä.
    • Jos salasana on pidempi kuin 24 merkkiä, lyhennä se 24 merkkiin tai lyhyemmäksi.
  4. Verkkoasetukset:
    • Varmista, että lentotila on pois päältä.
    • Ota mobiilidata ja WiFi-data käyttöön ja muodosta yhteys 2,4 GHz verkkoon.
    • Jos kotiverkossasi on yhdistetty SSID (verkon nimi) sekä 2,4 että 5 GHz:lle, mene reitittimesi asetuksiin ja poista 5 GHz -verkko väliaikaisesti käytöstä pakottaaksesi yhteyden 2,4 GHz:iin.
  5. Laitteen sijoittaminen:
    • Sijoita Airmega lähemmäs reititintä parantaaksesi yhteyttä.
  6. Käynnistä puhelin/tabletti uudelleen:
    • Sammuta ja käynnistä laite (kunnollinen uudelleenkäynnistys, ei vain normaali käynnistys).
  7. Käytä IoCare-sovellusta:
    • Käynnistä sovellus ja noudata WiFi-asennusohjeita.
  8. Noudata asennusohjeita:
    • Klikkaa tästä saadaksesi yksityiskohtaisen ohjeen IoCare-sovelluksen asentamisesta Airmegan kanssa.

Jos ongelma jatkuu:
Lähetä seuraavat tiedot [email protected], jotta voimme auttaa sinua:

  1. Ostotiedot: tilausnumero.
  2. Airmegan sarjanumero: löytyy laitteen takaa.
  3. Reititin/Access point: Merkki ja malli.
  4. Puhelin/tabletti: Merkki ja malli.
  5. Käyttöjärjestelmän versio: Puhelimen/tabletin käyttöjärjestelmän versio.
  6. Vianetsintämateriaali: Liitä video tai kuvakaappaus virheestä.MAC-osoite: Löytyy laitteen alta, viivakoodin vierestä (esim. 00:0a:95:9d:68:16).

Tukitiimimme auttaa sinua ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.

Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä.

Puhumme vain ruotsia ja englantia.