On useita syitä siihen, miksi Coway Airmegan yhteys voi katketa. Seuraavat ratkaisut saattavat parantaa yhteyttä:
- Siirrä laite lähemmäs reititintä: Jos Airmega on liian kaukana Wi-Fi-reitittimestä, se voi olla kantaman ulkopuolella. Siirrä laite lähemmäs ja yritä yhdistää uudelleen.
- Tarkista langattomat häiriöt: Häiriöitä voi aiheuttaa useat Wi-Fi-laitteet kotonasi, useat Wi-Fi-verkot lähialueella tai suuret metalliesineet Airmegan ja reitittimen välissä.
- Päivitä IoCare-sovellus: Poista nykyinen sovellus ja lataa uusin versio Coway IoCare -sovelluksesta sovelluskaupasta.
- Tarkista Wi-Fi-tila: Varmista, että reitittimesi Wi-Fi toimii kunnolla ja että sen Wi-Fi-merkkivalo palaa tasaisesti.
- Poista VPN käytöstä: IoCare-sovellus ei toimi oikein, jos VPN on käytössä.
- iPhone: Asetukset > Yleiset > VPN ja poista VPN käytöstä.
- Android: Asetukset > Verkko ja Internet > VPN ja poista VPN käytöstä.
- Nollaa tuote: Irrota Airmega 5 minuutiksi ja liitä se sitten uudelleen.
- Kirjaudu ulos ja sisään uudelleen: Kirjaudu ulos IoCare-sovelluksesta ja kirjaudu sitten takaisin sisään.
- Noudata asennusohjeita: Avaa IoCare-sovellus ja noudata ohjeita Coway-laitteesi yhdistämiseksi.
Kun kaikki yllä olevat vaiheet on kokeiltu tai tarkistettu, avaa Coway IoCare -sovelluksesi ja noudata ohjeita Coway-tuotteesi yhdistämiseksi.
Jos laite ei edelleenkään muodosta yhteyttä sovellukseen, voit kokeilla:
IoCare pariliitosvianetsintä: Hotspot-menetelmä
Mitä tarvitset:
- Lisäpuhelin tai tabletti (esim. iPad), jossa on hotspot-toiminto.
- Laita hotspot päälle toisessa laitteessa (puhelin tai tabletti).
- Hotspot-toiminnolla varustettu laite toimii Wi-Fi-reitittimenä.
- Aseta hotspotin salasana sisältämään vain numeroita helpottaaksesi pariliitosprosessia.
- Avaa uusin IoCare-sovellus.
- Yhdistä Coway-tuote kyseisen toisen laitteen hotspot-verkkoon Wi-Fi-reitittimenä.
- Käynnistä pariliitos pääasiallisella laitteella ja noudata sovelluksen ohjeita.
- Laita hotspot päälle toisessa laitteessa (puhelin tai tabletti).
os pariliitos onnistuu hotspot-laitteiden avulla, se tarkoittaa, että Coway-tuotteesi toimii oikein ja ongelma voi olla Wi-Fi-reitittimessä tai modeemitoimittajalla. Suosittelemme tällöin ottamaan yhteyttä internetpalveluntarjoajaasi ongelman ratkaisemiseksi.
Jos pariliitos ei onnistu hotspot-laitteidenkaan avulla, ota yhteyttä [email protected] sähköpostitse vianetsintää varten.