Vuoden paras tarjous palkituista ilmanpuhdistimista ALENNUKSIIN

Miksi Wi-Fi-yhteys Coway Airmegaani katkeilee usein?

Päivitetty 1 kuukautta sitten

On useita syitä siihen, miksi Coway Airmegan yhteys voi katketa. Seuraavat ratkaisut saattavat parantaa yhteyttä:

  1. Siirrä laite lähemmäs reititintä: Jos Airmega on liian kaukana Wi-Fi-reitittimestä, se voi olla kantaman ulkopuolella. Siirrä laite lähemmäs ja yritä yhdistää uudelleen.
  2. Tarkista langattomat häiriöt: Häiriöitä voi aiheuttaa useat Wi-Fi-laitteet kotonasi, useat Wi-Fi-verkot lähialueella tai suuret metalliesineet Airmegan ja reitittimen välissä.
  3. Päivitä IoCare-sovellus: Poista nykyinen sovellus ja lataa uusin versio Coway IoCare -sovelluksesta sovelluskaupasta.
  4. Tarkista Wi-Fi-tila: Varmista, että reitittimesi Wi-Fi toimii kunnolla ja että sen Wi-Fi-merkkivalo palaa tasaisesti.
  5. Poista VPN käytöstä: IoCare-sovellus ei toimi oikein, jos VPN on käytössä.
    • iPhone: Asetukset > Yleiset > VPN ja poista VPN käytöstä.
    • Android: Asetukset > Verkko ja Internet > VPN ja poista VPN käytöstä.
  6. Nollaa tuote: Irrota Airmega 5 minuutiksi ja liitä se sitten uudelleen.
  7. Kirjaudu ulos ja sisään uudelleen: Kirjaudu ulos IoCare-sovelluksesta ja kirjaudu sitten takaisin sisään.
  8. Noudata asennusohjeita: Avaa IoCare-sovellus ja noudata ohjeita Coway-laitteesi yhdistämiseksi.

Kun kaikki yllä olevat vaiheet on kokeiltu tai tarkistettu, avaa Coway IoCare -sovelluksesi ja noudata ohjeita Coway-tuotteesi yhdistämiseksi.

Jos laite ei edelleenkään muodosta yhteyttä sovellukseen, voit kokeilla:

IoCare pariliitosvianetsintä: Hotspot-menetelmä

Mitä tarvitset:

  • Lisäpuhelin tai tabletti (esim. iPad), jossa on hotspot-toiminto.
    • Laita hotspot päälle toisessa laitteessa (puhelin tai tabletti).
      • Hotspot-toiminnolla varustettu laite toimii Wi-Fi-reitittimenä.
    • Aseta hotspotin salasana sisältämään vain numeroita helpottaaksesi pariliitosprosessia.
    • Avaa uusin IoCare-sovellus.
    • Yhdistä Coway-tuote kyseisen toisen laitteen hotspot-verkkoon Wi-Fi-reitittimenä.
    • Käynnistä pariliitos pääasiallisella laitteella ja noudata sovelluksen ohjeita.

os pariliitos onnistuu hotspot-laitteiden avulla, se tarkoittaa, että Coway-tuotteesi toimii oikein ja ongelma voi olla Wi-Fi-reitittimessä tai modeemitoimittajalla. Suosittelemme tällöin ottamaan yhteyttä internetpalveluntarjoajaasi ongelman ratkaisemiseksi.

Jos pariliitos ei onnistu hotspot-laitteidenkaan avulla, ota yhteyttä [email protected] sähköpostitse vianetsintää varten.

Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä.

Puhumme vain ruotsia ja englantia.