Airmega + Alexa
Aloittaminen
- Alexa-laite on yhdistetty pariksi ja verkkoon.
Coway-ilmanpuhdistin (VAIN AP-1512HHS, Airmega 300S/400S) yhdistetty pariksi ja verkkoon – Älysovellus ja pariksi yhdistäminen - Avaa Alexa-sovellus.
- Etsi ”Coway Smart Home” ”Skills”-välilehdeltä.
- Valitse ”Enable Skills” Coway Smart Home -sovelluksessa ja vahvista sitten laitteet kirjautumalla sisään Coway IoCare -sovelluksen tunnuksella ja salasanalla.
- Jos yhteys muodostuu, saat viestin ”Coway Smart Home has been successfully linked”.
Testaa ilmanpuhdistimen komentoja haluamallasi tavalla!
Oletuksena ilmanpuhdistimesi kutsumanimi on Airmega.
Jos kotonasi on useampi kuin yksi Airmega, sinun on annettava jokaiselle
Airmega-yksikölle kutsumanimi, jotta voit hallita niitä Alexalla.
Tätä nimeä käytetään aina, kun annat komennon Alexalle.
Alexan komentoluettelo
Usein kysytyt kysymykset Alexasta
Tarkista, onko Airmega ja Alexa-laitteesi yhdistetty vakaaseen verkkoon.
Jos ongelma jatkuu mahdollisen verkko-ongelman korjaamisen jälkeen, määritä, mikä laite ei toimi kunnolla, tarkistamalla Airmega iOS/Android-sovelluksella ja käyttämällä muita (muita kuin Airmega) komentoja.
Lisätietoja saat osoitteesta: https://www.amazon.com/help/alexa/quickfixes.
Jos Airmega-sovellus ei toimi, se voi johtua seuraavista syistä:
- Palvelin ei toimi (ilmoitus lähetetään ajoitettua huoltoa varten). Jos saat ilmoituksen ”Palvelimen ylläpito. Yritä myöhemmin”, se tarkoittaa, että teemme palvelimelle huoltotöitä ja sen pitäisi olla takaisin toiminnassa muutaman tunnin kuluessa.
- Tarkista, onko Airmega kytketty päälle. Airmega tunnistaa laitteen käynnistyskomennot vain silloin, kun laite on pois päältä.
- Laite ei ehkä ole kytkettynä verkkovirtaan.
- Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä verkkosivuillamme, autamme mielellämme!
Alexa ei ehkä kuule sinua oikein tai Airmegaasi ei ehkä ole yhdistetty oikein Alexaan.
Apua näiden ongelmien ratkaisemiseen saat osoitteesta:
https://www.amazon.com/help/alexa/quickfixes.
Huomautus: Airmega voi tunnistaa komentoja jopa 10 sekunnin ajan laitteen sammuttamisen jälkeen.
Tämä virheilmoitus tarkoittaa, että Airmega-yksikön yhteys Alexaan on katkennut.
Tämä tarkoittaa, että Airmegaa ei ole tällä hetkellä kytketty päälle.
Tämä tarkoittaa, että Airmega ei ole enää yhteydessä palvelimeen.
Tämä virheilmoitus tarkoittaa, että Airmega-palvelimelle tehdään parhaillaan huoltotöitä ja sen pitäisi olla pian taas toiminnassa.
Alla on usein kysyttyjä kysymyksiä Alexan käytöstä Airmegan kanssa.
Jos tarvitset vielä apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: +46 171 66 33 00
Lisätukea saat Amazonin Alexa-tukisivuilta:
Onko sinulla kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä.
Puhumme vain ruotsia ja englantia.